Jouw mening wordt op prijs gesteld

Wanneer je zoekt naar een nieuw product, een hotel, een tandarts etc., dan is de kans groot dat je eerst op internet zoekt naar ervaringen van anderen. Zijn die positief, dan maakt het de keuze makkelijker. Daarom de vraag: wat vind je van ons?

Meningen

Meningen van anderen zijn eigenlijk niet meer weg te denken. Internet staat er vol van. Niet gek natuurlijk, want  op vakantie wil je niet in een dramahotel of op een uitgewoonde camping aankomen. Een beetje onderzoek doet dan wonderen. Maar dit geldt ook wanneer je op zoek bent naar een nieuwe dienstverlener of – in ons geval – naar een nieuwe garage voor het onderhoud aan jouw auto. Als anderen een goed beeld schetsen van een bedrijf, is het vaak gemakkelijker om daar voor het eerst aan te kloppen.

Jouw James

Omdat wij het fijn vinden om anderen te laten weten wat je van jouw James Autoservice vestiging vindt, bieden wij op onze website de mogelijkheid om een beoordeling achter te laten. Die we vanzelfsprekend ook aan de wereld laten lezen. Zelfs als die iets minder goed uitvalt, want dat is voor ons alleen maar een uitdaging om het nóg beter te doen. Gelukkig is verreweg het merendeel van onze klanten zeer tevreden over ons, want zoals te lezen is, scoren wij momenteel gemiddeld een 8,9.

Factuur terugverdienen

Het belang van deze beoordelingen is voor ons zo groot dat wij elke maand een factuur van een van de inzenders er uit pikken en deze terugbetalen. Rijd je jouw auto zakelijk en betaalt de leasemaatschappij de facturen, ook dan hebben we een leuke beloning in petto als jouw mening wordt geselecteerd: dan trakteren wij jouw op een etentje. Invullen dus die vragenlijst.

Misschien levert jouw mening je nog iets op, maar het levert in elk geval de lezer iets op: helderheid, duidelijkheid en eerlijkheid. Zaken die wij heel belangrijk vinden.