Klanten vertellen

We hechten veel waarde aan ervaringen en reviews van onze klanten. We stellen het daarom zeer op prijs als je jouw bezoek aan één van onze vestigingen op deze pagina wilt beoordelen.

Schrijf hier je review

Win je factuurbedrag terug

Bij JAMES Autoservice kun je elke maand jouw factuurbedrag terug winnen.

Hoe kan ik meedoen?
Selecteer via onderstaande review knop, de JAMES vestiging waar je auto deze maand voor onderhoud is geweest en vul jouw beoordeling hier ook in. Vul tot slot naam, e-mailadres, factuurnummer en kenteken in.

Schrijf hier je review

Alle reviews bekijken?

Hieronder vind je alle reviews. Je kunt ook filteren op reviews van specifieke vestigingen. We hechten veel waarde aan jouw mening, omdat we hiermee onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren.

R.Massop-Hering 6 uur geleden beoordeeld

Ik ben zeer tevreden over jullie,snel een afspraak kunnen maken en vriendelijk te woord gestaan door de mevrouw van de balie.

Mark Kanaar 9 uur geleden beoordeeld

Zoals altijd dik tevreden over garage van den Berg,altijd even vriendelijk en netjes. Ik kom er nu al een jaar of 12 en nog steeds naar al die jaren nog nooit onenigheid gehad.Voor mij geen andere garage.

Ron Bont 9 uur geleden beoordeeld

Prima bedrijf! Vriendelijke medewerkers. Mooi bedrijfspand, makkelijk bereikbaar.

H.M. Leopold 9 uur geleden beoordeeld

Super fijne ervaring bij James deurne. Ik was er vorig jaar voor apk en was zo tevreden dat ik terug kwam. En wederom fijn geholpen. Kundig vriendelijk personeel. Kortom top.

Jacco van de Ruitenbeek 1 week geleden beoordeeld

Auto voor APK gedaan, gecombineerd met een onderhoudsbeurt. Gewoon goed en netjes uitgevoerd. Tevens een lijstje met aandachtspunten gekregen, wat in de toekomst vervangen gerepareerd moet worden. Ze denken met je mee!

Patrick Witte 1 week geleden beoordeeld

Altijd zeer fijn contact met heren van James Tiggelman. Heldere communicatie en richtprijs vooraf. Bij het ophalen van de auto worden alle uitgevoerde werkzaamheden doorgenomen en toegelicht en als het kan zetten ze het stapje extra om te zorgen dat alles binnen 1 dag geregeld is!

Desiree van Zanten 1 week geleden beoordeeld

Naast dat John en Fraukje super vriendelijk en vakkundig zijn denken ze ook heel erg met je mee. Daarbij gaan ze een stapje verder dan je mag verwachten van een autogarage. Al onze auto's, camper en trailer (ook van de kinderen) zijn bij hen in onderhoud naar volle tevredenheid.

Miriam Moerkerken 2 weken geleden beoordeeld

De auto moest naar de garage voor de APK en dat hebben ze netjes gedaan. Er moesten 2 nieuwe banden komen en nog wat andere werkzaamheden verricht worden. Ik ben geen expert dus over de kwaliteit kan ik niet zoveel zeggen, maar de auto rijdt weer als een zonnetje. Dank je wel!

G. Blom 2 weken geleden beoordeeld

Vakkundig en betrouwbare garage. Geeft goede adviezen en bellen keurig als er onvoorziene werkzaamheden zijn alvorens zij dit uitvoeren. Komen hun afspraken keurig na.

Wim 1 maand geleden beoordeeld

Dé garage voor Nieuwegein IJsselstein en omgeving! Mooie vestiging, men is vriendelijk en behulpzaam. Werkzaamheden worden altijd vakkundig uitgevoerd. En anno 2026 ook nog redelijk geprijsd. Dus: aanrader!

H. van Houten 1 maand geleden beoordeeld

Keuring en onderhoudsbeurt prima gedaan, tevreden klant.

V. Landzaat 1 maand geleden beoordeeld

Top service! Al jaren een zeer tevreden klant.

L. Oosterom 1 maand geleden beoordeeld

Zoals al járen (meer dan 10) , prima service en alleen maar tevreden. Meer kan ik er echt niet van zeggen.

Chris Arts 1 maand geleden beoordeeld

Is een prachtig bedrijf. Persoonlijk en professioneel. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Alert op veiligheid.

H.van Houten 1 maand geleden beoordeeld

Tevreden uitgevoerd met kleine onderhoudsbeurt.

Stan Veldpaus 1 maand geleden beoordeeld

Autobedrijf Coopmans James Ledeacker heeft op een nette wijze een trekhaak voorzien. De montage ziet er strak en netjes uit en alles functioneert naar behoren. De afspraak was snel gemaakt en de datum waarop de werkzaamheden konden worden uitgevoerd waren zeer acceptabel. Bij zowel de ontvangst als ook het ophalen van de auto voelde ik mij welkom en als klant zeer gewaardeerd.

Jolanda 1 maand geleden beoordeeld

Word altijd correct geholpen en bellen netjes op over hogere kosten.

AFM de Kleijnen 1 maand geleden beoordeeld

Zeer tevreden klant ,net en vriendelijk personeel en mooie nette zaak

Wim Slootweg 1 maand geleden beoordeeld

al jaren mijn vertrouwde garage

Sarah van de Snepscheut 1 maand geleden beoordeeld

Mijn auto komt hier voor het derde jaar. Dit keer een kleine onderhoudsbeurt en APK. Goede service, bellen op het moment dat duidelijk is wat er aan de auto moet gebeuren en geven een indicatie van de prijs van dit onderhoud. Bij ophalen wordt ook benadrukt dat auto goed loopt, dat het goede kwaliteit is en nog een tijdje mee kan.