Klanten vertellen
We hechten veel waarde aan ervaringen en reviews van onze klanten. We stellen het daarom zeer op prijs als je jouw bezoek aan één van onze vestigingen op deze pagina wilt beoordelen.
Schrijf hier je reviewWin je factuurbedrag terug
Bij JAMES Autoservice kun je elke maand jouw factuurbedrag terug winnen.
Hoe kan ik meedoen?
Selecteer via onderstaande review knop, de JAMES vestiging waar je auto deze maand voor onderhoud is geweest en vul jouw beoordeling hier ook in. Vul tot slot naam, e-mailadres, factuurnummer en kenteken in.
Alle reviews bekijken?
Hieronder vind je alle reviews. Je kunt ook filteren op reviews van specifieke vestigingen. We hechten veel waarde aan jouw mening, omdat we hiermee onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren.
Ik ben zeer tevreden over jullie,snel een afspraak kunnen maken en vriendelijk te woord gestaan door de mevrouw van de balie.
Zoals altijd dik tevreden over garage van den Berg,altijd even vriendelijk en netjes. Ik kom er nu al een jaar of 12 en nog steeds naar al die jaren nog nooit onenigheid gehad.Voor mij geen andere garage.
Prima bedrijf! Vriendelijke medewerkers. Mooi bedrijfspand, makkelijk bereikbaar.
Super fijne ervaring bij James deurne. Ik was er vorig jaar voor apk en was zo tevreden dat ik terug kwam. En wederom fijn geholpen. Kundig vriendelijk personeel. Kortom top.
Auto voor APK gedaan, gecombineerd met een onderhoudsbeurt. Gewoon goed en netjes uitgevoerd. Tevens een lijstje met aandachtspunten gekregen, wat in de toekomst vervangen gerepareerd moet worden. Ze denken met je mee!
Altijd zeer fijn contact met heren van James Tiggelman. Heldere communicatie en richtprijs vooraf. Bij het ophalen van de auto worden alle uitgevoerde werkzaamheden doorgenomen en toegelicht en als het kan zetten ze het stapje extra om te zorgen dat alles binnen 1 dag geregeld is!
Naast dat John en Fraukje super vriendelijk en vakkundig zijn denken ze ook heel erg met je mee. Daarbij gaan ze een stapje verder dan je mag verwachten van een autogarage. Al onze auto's, camper en trailer (ook van de kinderen) zijn bij hen in onderhoud naar volle tevredenheid.
De auto moest naar de garage voor de APK en dat hebben ze netjes gedaan. Er moesten 2 nieuwe banden komen en nog wat andere werkzaamheden verricht worden. Ik ben geen expert dus over de kwaliteit kan ik niet zoveel zeggen, maar de auto rijdt weer als een zonnetje. Dank je wel!
Vakkundig en betrouwbare garage. Geeft goede adviezen en bellen keurig als er onvoorziene werkzaamheden zijn alvorens zij dit uitvoeren. Komen hun afspraken keurig na.
Dé garage voor Nieuwegein IJsselstein en omgeving! Mooie vestiging, men is vriendelijk en behulpzaam. Werkzaamheden worden altijd vakkundig uitgevoerd. En anno 2026 ook nog redelijk geprijsd. Dus: aanrader!
Keuring en onderhoudsbeurt prima gedaan, tevreden klant.
Top service! Al jaren een zeer tevreden klant.
Zoals al járen (meer dan 10) , prima service en alleen maar tevreden. Meer kan ik er echt niet van zeggen.
Is een prachtig bedrijf. Persoonlijk en professioneel. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Alert op veiligheid.
Tevreden uitgevoerd met kleine onderhoudsbeurt.
Autobedrijf Coopmans James Ledeacker heeft op een nette wijze een trekhaak voorzien. De montage ziet er strak en netjes uit en alles functioneert naar behoren. De afspraak was snel gemaakt en de datum waarop de werkzaamheden konden worden uitgevoerd waren zeer acceptabel. Bij zowel de ontvangst als ook het ophalen van de auto voelde ik mij welkom en als klant zeer gewaardeerd.
Word altijd correct geholpen en bellen netjes op over hogere kosten.
Zeer tevreden klant ,net en vriendelijk personeel en mooie nette zaak
al jaren mijn vertrouwde garage
Mijn auto komt hier voor het derde jaar. Dit keer een kleine onderhoudsbeurt en APK. Goede service, bellen op het moment dat duidelijk is wat er aan de auto moet gebeuren en geven een indicatie van de prijs van dit onderhoud. Bij ophalen wordt ook benadrukt dat auto goed loopt, dat het goede kwaliteit is en nog een tijdje mee kan.