Klanten vertellen
We hechten veel waarde aan ervaringen en reviews van onze klanten. We stellen het daarom zeer op prijs als je jouw bezoek aan een van onze vestigingen op deze pagina wilt beoordelen.
Schrijf hier je reviewWin je factuurbedrag terug
Bij JAMES Autoservice kun je elke maand jouw factuurbedrag terug winnen.
Hoe kan ik meedoen?
Selecteer de JAMES vestiging waar je auto deze maand voor onderhoud is geweest en vul jouw beoordeling hieronder in. Vul tot slot naam, e-mailadres, factuurnummer en kenteken in.
Alle reviews bekijken?
Hieronder tref je alle reviews en je kunt ook op de reviews van vestigingen selecteren. We vinden jouw mening zeer belangrijk, want zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren als dat nodig is.
Bandenwissel en problemen met airco.
Mijn mazda 2 mankeerde tot nu toe nog niets maar was nu flink aan de beurt. Hij rijdt en remt weer veilig. Fijn geholpen door Henno en collega's. Erg tevreden en blij mee.
Apk en onderhoudsbeurt. Erg netjes en snel gewerkt. Heel erg tevreden. Ook bij mijn werkgever waar u de auto’s van onderhoud zijn we erg tevreden. Bedankt!
wij hebben onze auto eerste keer naar James gebracht. vriendelijk goed advies denk mee met de klant
uitstekende service professionele monteurs en leiding gevende zeer klantvriendelijk.
wederom prima geholpen!
Al langere tijd m’n auto in onderhoud. Altijd prima service. Bij (on) voorziene omstandigheden wordt je goed op de hoogte gebracht met wat ze gaan uitvoeren en wat de kosten zijn. Nooit onverwachtse rekeningen dus.. erg fijn.
Altijd aardig, meedenkend en behulpzaam. Ook altijd netjes op de hoogte houdend als ze wat tegenkomen bij APK/Onderhoud wat ze gelijk mee kunnen nemen.
Ze zitten er weer onder, de zomerbanden. Snel gewisseld; ik kreeg een kop thee en de krant en na even lezen kon ik weer naar huis. Prima service
Installatie trekhaak onder Ionic 5 (2024) Slechte ervaring met concurrent om de hoek, na twee maanden pas een afspraak en op die dag onbeschoft behandeld door de medewerker. Meteen met Hyundai Almere contact gehad bij welk bedrijf de trekhaak onder mijn vorige Ioniq 5 was geplaatst, James Tiggelaar. Meteen er heen gelopen en zeer goed geholpen door Uw medewerker. Afspraak over 10 dagen, factuur via email ontvangen, onderdelen werden meteen besteld. Ontvangstruimte is netjes met vriendelijk personeel met kennis van zaken. Ionic 5 op de afgesproken dag om 08.00 afgeleverd en deze was om 15.00 klaar. Medewerker heeft nog uitleg gegeven over de trekhaak (afneembaar) en al met al een zeer positieve ervaring gehad bij het bedrijf James Tiggelaar. Zal deze ook zeker aanbevelen.
het betrof een apk en een onderhoudsbeurt.
Mijn camper kwam niet door de APK keuring wegens gescheurd achterlicht. Had nog even voordat APK datum voorbij was. Na veel zoeken achterlicht gevonden. Even laten zien en klaar is Kees. Niks daarvan. Oest eigenlijk opnieuw gekeurd worden. Was vrijdag middag en ik zou eigenlijk maandag terug moeten komen. Toch een belletje gepleegd naar de oorspronkelijke controleur. Camper kon de brug op en werd alsnog goed gekeurd. Hoefde maandag niet terug te komen. Bedankt voor die medewerking
Fijne en professionele vak garage, erg vriendelijk en behulpzaam!! Goede service
Snelle vriendelijke service
Prima werk.
correct geholpen!
Snel & klantgericht Na een probleem met mijn band (er zat een bal in) kon ik direct langskomen - en dat typeert deze garage eigenlijk perfect: snel schakelen, meedenken en altijd oplossingsgericht. Al aan de telefoon kreeg ik praktisch advies over wat ik het beste kon doen (wel of niet doorrijden). Binnen een dag was mijn band vervangen, en ze controleerden meteen of andere banden hetzelfde probleem hadden. Voor iemand zonder veel autokennis geeft dat veel vertrouwen. Ze combineren echt vakkennis met klantvriendelijkheid!
Helaas iets te snel moeten terugkeren. De eerdere koelvloeistoflekkage leek aanvankelijk te zijn gemaakt maar helaas lekte er nog steeds koelvloeistof. Na grondig onderzoek door het team van Daves Garage is het euvel dan toch gevonden, dit zat op een lastige plek en mede vanwege het andere lek bij de eerdere controle en beurt is dit niet opgevallen. Ook deze lekkage is, met goede uitleg vooraf, netjes gerepareerd. Ze hebben de auto nog extra gecontroleerd om zeker te zijn dat er niets meer lekte. Naderhand het onderdeel nog gezien wat dit lek veroorzaakte. Ook deze keer verliep de communicatie weer helemaal prima, echt een topservice! Daves Garage is een aanrader!
Goede Service-onderhoud bij deze vestiging, correct en duidelijk in de afspraken!
Onze Daihatsu Sirion 2 hebben we in 2008 al bij jullie gekocht. We brengen de auto 1 x per jaar naar jullie toe en dan zien jullie wel wat er moet gebeuren. Al meerdere keren wordt er gevraagd nog geen andere auto, maar jullie doen het onderhoud zo goed, dat deze auto niet stuk te krijgen is. We zijn echt super tevreden over de service. En een andere auto in de toekomst, maak je geen zorgen, die kopen we zeker bij jullie.